Ingeniør-hjælp

På generalforsamlingen gjorde vi opmærksomme på, at vi har brug for at indhente ingeniørbistand i forbindelse med installeringen af fjernvarme og reetablering af vejen. Det drejer sig bl.a. om kloakker og asfaltkanter langs vejen. Hvis der er nogen på vejen, der har kontakter til eller har benyttet sig af nogle ingeniørfirmaer, må I meget gerne tage kontakt til bestyrelsen. Det vil være en stor hjælp.

På forhånd tak

Bestyrelsen

bestyrelsen@grundejerforeningen.dk