Generalforsamling 2024

Til foreningens medlemmer!

Så er det igen blevet tid til den årlige generalforsamling, hvor du har mulighed for at høre hvad der har været af aktiviteter det forgangne år samt være med når det besluttes hvad der skal ske i 2024.

Tid: Mandag d. 29. April kl. 19.00

Sted: Herlev Pool-klub’s lokaler, Lindehøjskolen, indk. fra Borgerdiget ved P-plads, kældertrappen ud mod banerne.

Dagsorden:

2. Valg af stemmeudvalg
  3. Protokol/spørgsmål til sidste referat
  4. Formandens beretning
  5. Regnskab/budget
  6. Snerydning
  7. Vandproblemer i rabatten på Tårnvænget foran mur
  8. Indkomne forslag
  9. Valg til bestyrelsen, revisorer, herunder nuværende formand går af og Rikke Petersen, Ålbrovej 11 B stiller op som ny formand
  10. Vejudvalg
  11. Festudvalg
  12. Eventuelt